torsdag den 17. november 2016

Kom bare med

TAK. TAK, TAK og atter TAK. Tak for de år, I har fulgt mig her blandt Egene, tak for alle jeres kommentarer, tak for vores gode "snakke".
Se nu bare den tråd, der kører i mit forrige indlæg, I "taler" om kvindelig energi, kvinde kraft og fællesskaber- jamen, så bliver jeg så taknemmelig, stolt og glad over , at I, her blandt Egene kan have den "samtale"
TAK.

Jeg håber, I vil følge med mig, når jeg nu slukker og lukker her.
Jeg håber, I stadig vil "snakke" sammen, kommentere og skabe den dialog, jeg nyder så meget ved at blogge.

Min IT- ansvarlige, aka YngteDatter, der i parentes bemærket, netop har fyldt år, har skabt rammerne for min nye blog. Som sædvanlig er jeg yderst tilfreds med hendes arbejde.
Hun har skabt rammerne, jeg skal fylde dem ud og I, mine kære læsere, skal bringe den til live.
Håber vi ses det nye sted.
Og igen; følg mig her ; på Losarinas Mor vol.2 (Bare tryk på navnet og - vips ! du bliver ført til det nye sted ).

8 kommentarer:

  1. Say what?! Tillykke! Græder lidt snot over de tabte ege, men glæder mig rigtig meget til dit nye sted!! Som hedder....?

    SvarSlet
    Svar
    1. Rettelse: græder MEGET snot over de tabte ege!!

      Slet
    2. Åh jeg er ked af dit snot - men HEY , følg mig til det nye sted - samme mig , bare nye omgivelser 😊

      Slet
  2. Jamen, det gør vi da :-) Jeg hopper straks derover ...

    SvarSlet
  3. Jeg vil også med. Selvfølgelig vil jeg det. Men hvor skal vi hen?? ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg har allerede fundet vej, glæder mig til at læse med, og følge med i hvad der sker hos Losarinas mor Vol 2, vil også deltage aktivt med dialog.

    SvarSlet
  5. Mit blogliv er efterhånden ikke eksisterende, men jeg ville da savne ikke at kunne høre nyt fra din udkant og dit indre, så jeg kigger med på det nye. Vil dog savne det gamle navn, da jeg stadig i smug læser "Vandre blandt elge", når jeg læser din blogtitel. Jeg synes, det er så hyggeligt at tænke på dig blandt alle de elge.

    SvarSlet
  6. Klart jag följer med! Jag har själv bytt bloggadress ett par gånger när jag tyckt att det var dags att börja om och det har inte varit negativt. Lycka till med nya bloggen!

    SvarSlet